Previous Next

Rekonstrukcija društvenog doma u Ljubini: Načelnik Dovadžija obišao radove

Načelnik Općine Ilijaš Amar Dovadžija i predsjednik Savjeta MZ Ljubina Vedib Smajlović obišli su radove na rekonstrukciji društvenog doma u Ljubini, koji se realizuju s ciljem stvaranja boljih uslova za okupljanje i društvene aktivnosti građana ove MZ.

Tripartitni ugovor za realizaciju projekta potpisan je u septembru između Federalnog ministarstva raseljenih osoba i izbjeglica, Općine Ilijaš i izvođača radova – firme UNIVERZAL UVOZ-IZVOZ d.o.o. Gornji Vakuf/Uskoplje.

Ukupna vrijednost ugovora iznosi 141.802,98 KM, od čega Federalno ministarstvo raseljenih osoba i izbjeglica finansira 113.002,80 KM, a Općina Ilijaš 28.800,18 KM.

Rok izvođenja radova je 60 dana, a trenutno se realizuje prva faza projekta, kojom će se stvoriti preduslovi za nastavak i realizaciju druge faze rekonstrukcije.

U okviru radova izvode se pripremni zahvati koji obuhvataju demontažu krovne konstrukcije i krovnog pokrivača, zaštitu coklenih zidova, hidroizolaterske radove, tesarske i limarske radove na ugradnji novog krova, te izgradnju vanjskih trotoara i odvodnju površinskih voda. Projekat uključuje i dio zidarskih i armirano-betonskih radova.

Društveni dom u Ljubini trenutno je van funkcije, ali će nakon završetka planiranih radova ponovo postati mjesto okupljanja, druženja i razvoja društvenog života lokalne zajednice.

Općina Ilijaš nastavlja s ulaganjima u obnovu i izgradnju javne infrastrukture s ciljem unapređenja životnih uslova i jačanja mjesnih zajednica.

Previous Next

Aktivacija elektronskog potpisa uskoro dostupna u Općini Ilijaš

Općina Ilijaš i Agencija za identifikacijske dokumente, evidenciju i razmjenu podataka Bosne i Hercegovine (IDDEEA BIH) započele su saradnju kojom će građanima Ilijaša biti omogućena aktivacija i preuzimanje elektronskog potpisa direktno u prostorijama općine.

Načelnik Općine Ilijaš Amar Dovadžija sa pomoćnicom Ildom Kahriman posjetio je sjedište Agencije i sastao se s direktorom IDDEEA BiH Almirom Badnjevićem, gdje su razgovarali o unapređenju saradnje i mogućnostima da se građanima pruže brže i efikasnije administrativne usluge.

Tom prilikom potpisan je Ugovor o uslovima saradnje u svrhu pružanja usluge putem registracijskog ureda u Općini Ilijaš za izdavanje kvalifikovanih potvrda za udaljeni elektronski potpis ovjeritelja IDDEEA.

Implementacijom ovog projekta, Općina Ilijaš će biti među prvim lokalnim zajednicama u Bosni i Hercegovini koje omogućavaju građanima kreiranje digitalnog identiteta na lokalnom nivou. Ova usluga predstavlja važan korak u procesu digitalne transformacije javne uprave i unapređenja dostupnosti e-usluga.

Elektronski potpis osnovni je preduslov za korištenje brojnih elektronskih servisa, uključujući i elektronsko izdavanje tzv. CIPS potvrda. Građani će putem mobilne i desktop aplikacije e-IDDEEA moći pristupiti nizu praktičnih funkcionalnosti, među kojima su:

  • uvid u saobraćajne kazne i prekršajne naloge,
  • obavijesti o novim prekršajima u stvarnom vremenu,
  • notifikacije o isteku ličnih dokumenata,
  • te digitalne verzije lične karte, vozačke dozvole i pasoša.

Usluga aktivacije elektronskog potpisa će biti besplatna za sve građane, a ostvaruje se na osnovu lične karte i potpisivanja odgovarajućeg ugovora u prostorijama Općine Ilijaš.

Načelnik Amar Dovadžija istakao je važnost ovog iskoraka u digitalizaciji javne uprave: “Uvođenjem usluge aktivacije elektronskog potpisa u našoj općini činimo još jedan korak ka modernoj i efikasnoj lokalnoj upravi. Građanima omogućavamo da mnoge poslove obave bez čekanja u redovima i nepotrebnih odlazaka na više adresa. Digitalne usluge donose uštedu vremena, smanjenje gužvi i veći stepen transparentnosti. Ponosni smo što će Ilijaš biti među prvim općinama u Bosni i Hercegovini koje uvode ovu naprednu uslugu, u saradnji s IDDEEA BiH.”

Ovaj projekat predstavlja primjer uspješne saradnje državne agencije i lokalne zajednice u cilju stvaranja efikasnije, pristupačnije i savremenije javne uprave, u skladu sa evropskim standardima digitalnog poslovanja.

Previous Next

Uređenje riječnih korita u Srednjem za sigurniju budućnost

U Mjesnoj zajednici Srednje u toku su značajni infrastrukturni projekti koji se odnose na uređenje korita rijeka Ljubine i Rače, s ciljem trajnog poboljšanja zaštite od poplava i unapređenja sigurnosti lokalnog stanovništva.

Danas je u posao uveden izvođač i nadzor nad izvođenjem radova na uređenju korita rijeke Ljubine u Srednjem. Na terenu su prisustvovali načelnik Općine Ilijaš Amar Dovadžija, pomoćnik načelnika Zdravko Barić, predstavnici Zavoda za izgradnju Kantona Sarajevo, te predstavnici izvođača radova.

Projekat podrazumijeva trajnu regulaciju korita rijeke Ljubine u dužini od 80 metara, izgradnju betonskih potpornih zidova s obje strane korita, te pješačkog mosta.

Ukupna vrijednost radova iznosi 349.358,37 KM, od čega Ministarstvo privrede Kantona Sarajevo finansira 300.000,00 KM, dok je ostatak sredstava osigurala Općina Ilijaš.

Nadzor nad izvođenjem radova vrši Zavod za izgradnju Kantona Sarajevo, a Općina je prethodno pribavila svu potrebnu dokumentaciju i finansirala izradu projektne dokumentacije.

Paralelno s ovim, u završnoj fazi su i radovi na uređenju korita rijeke Rače. U 2024. godini potpisan je dvogodišnji okvirni sporazum, kojim je definisano uređenje korita u ukupnoj dužini od 145 metara, ukupne vrijednosti 467.413,83 KM.

Tokom prošle godine uređeno je 90 metara riječnog korita, dok se trenutno završavaju radovi na preostalih 55 metara. Projekat finansira Ministarstvo privrede KS sa 150.000,00 KM, dok ostatak sredstava osigurava Općina Ilijaš. Završetak radova planiran je do kraja ove godine.

Načelnik Amar Dovadžija je istakao važnost realizacije ovih projekata za lokalnu zajednicu:

“Regulacija rijeke Rače provodi se već dvije godine i nazire se kraj radova. Riječ je o bujičnoj rijeci, koja je u prošlosti pravila velike probleme stanovništvu. Područje Srednjeg bilo je često izloženo poplavama, a uzvodno prema Šatorici rješavamo slične izazove. Ovaj projekat trajno će riješiti velike probleme lokalnog stanovništva i osigurati stabilnost terena i infrastrukture.”

Ovim projektima Općina Ilijaš, u saradnji s Ministarstvom privrede KS i Zavodom za izgradnju KS, nastavlja s realizacijom infrastrukturnih ulaganja s fokusom na sigurnost, zaštitu od poplava i bolji kvalitet života građana.

Previous Next

Općina Ilijaš i BH Telecom jačaju saradnju na unapređenju digitalne infrastrukture

Načelnik Općine Ilijaš Amar Dovadžija održao je sastanak sa v.d. Direkcije Sarajevo BH Telecoma Edinom Kapom, na kojem je razgovarano o unapređenju telekomunikacione infrastrukture i planovima za daljnju saradnju.

Sastanku su prisustvovali i sekretarka organa uprave Općine Ilijaš Adha Masnopita te pomoćnik načelnika u Službi za prostorno uređenje i zaštitu okoliša Muamer Mešetović.

Jedna od tema sastanka bila je instalacija baznih stanica s ciljem poboljšanja mobilnog signala na javnim objektima i općinskom zemljištu. Dogovoreno je da će BH Telecom u narednom periodu dostaviti listu potencijalnih lokacija za postavljanje baznih stanica, dok će Općina Ilijaš sagledati prostorne kapacitete, nakon čega će se zajednički usaglasiti lokacije za instalaciju.

Također, razgovarano je o koordinaciji budućih projekata iz oblasti saobraćajne infrastrukture, kako bi BH Telecom mogao pravovremeno izvršiti potrebne izmjene na postojećim instalacijama i time doprinijeti efikasnijem izvođenju radova.

Poseban naglasak tokom sastanka stavljen je na nastavak izgradnje optičke mreže. Do sada je uspješno završeno polaganje i puštanje u rad optičke mreže u naseljima Lješevo i dijelu Mrakova, a u narednom periodu prioritet će biti nastavak radova u urbanom dijelu Ilijaša.

Načelnik Dovadžija istakao je važnost nastavka saradnje s BH Telecomom, naglasivši da ulaganje u modernu telekomunikacionu mrežu ima direktan uticaj na kvalitet života građana i privredni razvoj: “Digitalna infrastruktura danas je jednako važna kao i putna. Povezanost, brz i stabilan internet te pouzdan mobilni signal predstavljaju osnovu za razvoj svakog savremenog društva. Drago mi je što zajedno s BH Telecomom radimo na tome da naši građani, škole, preduzeća i javne institucije imaju najbolje moguće uslove za komunikaciju i digitalno poslovanje,” izjavio je načelnik Dovadžija.

Ovaj sastanak potvrđuje posvećenost Općine Ilijaš i BH Telecoma zajedničkom radu na unapređenju digitalne povezanosti, što predstavlja važan korak ka stvaranju savremene, funkcionalne i tehnološki napredne lokalne zajednice.

Previous Next

Javni oglas za prijem namještenika u radni odnos na neodređeno radno vrijeme u Općini Ilijaš

Na osnovu člana 23. Zakona o namještenicima u organima državne službe u Federaciji Bosne i Hercegovine ("Službene novine Federacije Bosne i Hercegovine", broj: 49/05 i 103/21), člana 13. Pravilnika o unutrašnjoj organizaciji Jedinstvenog općinskog organa uprave Općine Ilijaš, broj: 02/1-30-519/24 od 13.03.2024.godine - prečišćeni tekst, Pravilnika o izmjenama i dopunama Pravilnika o unutrašnjoj organizaciji Jedinstvenog općinskog organa uprave Općine Ilijaš, broj: 01/2-30-1203/25 od 16.06.2025. godine, Ispravke Pravilnika o unutrašnjoj organizaciji Jedinstvenog općinskog organa uprave Općine Ilijaš, broj: 01/2-30-1203.1/25 i 01/2-30-1203.2/25 od 11.08.2025.godine, člana 9. Pravilnika o unutrašnjoj organizaciji Stručne službe za zajedničke poslove Općine Ilijaš broj: 02/1-30-2184/23 od 20.09.2023.godine, člana 1. Pravilnika o izmjeni i dopuni Pravilnika o unutrašnjoj organizaciji Stručne službe za zajedničke poslove Općine Ilijaš broj:01/1-02-1874/25 od 05.08.2025.godine, općinski načelnik raspisuje:

JAVNI OGLAS
za prijem namještenika u radni odnos na neodređeno radno vrijeme

I - Naziv radnog mjesta

1. Viši referent za građanska stanja, ovjeru prepisa rukopisa i potpisa u Mjesnom uredu Srednje u Službi za opću upravu, boračko-invalidsku i socijalnu zaštitu – Odsjeku za opću upravu: 1 izvršilac

2. Vozač u Službi za zajedničke poslove: 1 izvršilac

II - Opis poslova radnog mjesta:

1. Viši referent za građanska stanja, ovjeru prepisa rukopisa i potpisa u Mjesnom uredu Srednje u Službi za opću upravu, boračko-invalidsku i socijalnu zaštitu – Odsjeku za opću upravu:

  • Vodi matične knjige za matično područje Srednje,
  • Vodi registar matičnih knjiga,
  • Izdaje izvode iz matičnih knjiga i uvjerenja o državljanstvu,kao i uvjerenja iz matične evidencije,
  • Obrađuje statističke podatke iz djelokruga rada mjesnog ureda,
  • Provodi u matičnoj knjizi sve promjene na osnovu odluka Službe, MUP-ova, Sudova i drugih nadležnih organa,
  • Izdaje kućne liste po izjavama građana,
  • Vrši prijem podnesaka upućenih općinskim službama i iste prosljeđuje protokolu – pisarnici općinskih službi u Ilijašu,
  • Vrši ovjeru prepisa, rukopisa i potpisa,
  • Vrši naplatu i poništenje administrativnih taksi
  • Izdaje uvjerenja o činjenicama o kojima mjesni ured vodi zvaničnu evidenciju,
  • Izdaje uvjerenja o činjenicama o kojima se ne vodi zvanična evidencija na osnovu izjave svjedoka,
  • Obavlja poslove skeniranja svih donesenih akata u vrijeme rješavanja zahtjeva,
  • Izdaje uvjerenja, potvrde i izvode o činjenicama, kojima mjesni ured ima pristupa a odnose se na evidenciju drugih službi općine,
  • Stara se o blagovremenom prijemu i otpremi pošte mjesnog ureda lično ili putem poštanske knjige,
  • Obavlja i druge poslove koje mu povjeri Pomoćnik načelnika i šef odsjeka i za svoj rad je istim odgovoran.

2. Vozač u Službi za zajedničke poslove

  • Vrši poslove vozača u svrhu prevoza radi obavljanja poslova i zadataka službenika i namještenika Općine,
  • Vodi brigu o ispravnosti vozila, prijavljuje eventualne nedostatke ili oštećenja na vozilu, isto pere, čisti i podmazuje,
  • Vodi evidenciju utroška goriva i maziva, servisa vozila i registraciju vozila,
  • Odgovoran je za bezbjedno obavljanje poslova, poštivanja saobraćajnih propisa, te čuvanje i ispravnost vozila,
  • Vrši nadzor rada firmi – servisa koji održava vozila,
  • Vrši i druge poslove koje mu odredi neposredni rukovodilac, a koji se odnose na poslove ovog radnog mjesta.

III – Opći i posebni uslovi za obavljanje poslova radnog mjesta

Kandidati moraju ispunjavati opće uslove iz člana 24. Zakona o namještenicima u organima državne službe u Federaciji Bosne i Hercegovine ("Službene novine FBiH", broj: 49/2005) i posebne uslove za obavljanje poslova radnog mjesta utvrđene Pravilnikom o unutrašnjoj organizaciji Jedinstvenog općinskog organa uprave Općine Ilijaš, broj: 02/1-30-519/24 od 13.03.2024. godine, Pravilnikom o izmjenama i dopunama Pravilnika o unutrašnjoj organizaciji Jedinstvenog općinskog organa uprave Općine Ilijaš, broj: 01/2-30-1203/25 od 16.06.2025. godine i Pravilnikom o unutrašnjoj organizaciji Stručne službe za zajedničke poslove, broj: 02/1-30-2184/23 od 20.09.2023. i broj: 01/1-02-1874/25 od 05.08.2025. godine i to:

Opći uslovi:

1) da je državljanin Bosne i Hercegovine;
2) da je punoljetna;
3) da ima opću zdravstvenu sposobnost za obavljanje poslova radnog mjesta;
4) da ima vrstu i stepen školske spreme potrebnu za obavljanje poslova radnog mjesta prema Pravilniku o unutrašnjoj organizaciji organa državne službe;
5) da u posljednje dvije godine od dana objavljivanja javnog oglasa nije otpuštena iz organa državne službe kao rezultat disciplinske kazne na bilo kojem nivou vlasti u Federaciji, odnosno u Bosni i Hercegovini;
6) da nije obuhvaćena odredbom člana IX 1. Ustava Bosne i Hercegovine.

Posebni uslovi:

  • Za radno mjesto pod rednim brojem 1:
    srednja stručna sprema, gimnazija, ekonomska ili građevinska škola
    položen stručni ispit
    položen ispit za matičare
    10 (deset) mjeseci radnog staža.
  • Za radno mjesto pod rednim brojem 2:
    srednja stručna sprema – IV stepen, saobraćajna, gimnazija ili ekonomska škola
    položen vozački ispit minimalno “B” kategorije
    10 mjeseci radnog staža.

IV – Prednost pri zapošljavanju

Kandidati koji ispunjavaju opće i posebne uslove utvrđene Zakonom i Pravilnikom imaju pravo na prvenstvo pri zapošljavanju, pod uslovom da se nalaze na evidenciji “Službe za zapošljavanje Kantona Sarajevo” ili su zaposleni na određeno vrijeme ili su zaposleni na poslovima niže stručne spreme od one koju posjeduju, shodno Uredbi o jedinstvenim kriterijima i pravima za zapošljavanje branilaca i članova njihovih porodica u institucijama u Kantonu Sarajevo, Gradu Sarajevu i Općinama u Kantonu Sarajevo (“Službene novine Kantona Sarajevo”, broj: 37/20 i 27/21).

V - Potrebna dokumentacija

Na Javni oglas potrebno je priložiti sljedeću dokumentaciju (originali ili ovjerene fotokopije):
1. Svojeručno potpisana prijavu na Javni oglas sa kratkom biografijom, kontakt podacima (adresom i telefonom) sa naznakom na koje radno mjesto se kandidat prijavljuje;

2. Uvjerenje o državljanstvu BiH (ne starije od 6 mjeseci);

3. Izvod iz matične knjige rođenih;

4. Svjedočanstvo/diploma o završenoj školi. Kandidati koji su školovanje završili van Bosne i Hercegovine, odnosno diplomu stekli u nekoj drugoj državi nakon 06.04.1992. godine, u obavezi su dostaviti ovjerenu kopiju nostrifikovane/priznate diplome;

5. Uvjerenje o radnom stažu izdato od poslodavca ili PIO/MIO. (Shodno članu 19. Uredbe o dopunskim poslovima osnovne djelatnosti i poslovima pomoćne djelatnosti iz nadležnosti organa državne službe koji obavljaju namještenici („Službene novine Federacije BiH“, br. 69/05 , 29/06 i 65/20), kao radni staž računa se radni staž ostvaren poslije završene srednje škole, s tim da se u radni staž računa i pripravnički i volonterski staž, ostvaren u skladu sa zakonom. U radni staž računa se i radni staž ostvaren na poslovima višeg nivoa školske odnosno stručne spreme u odnosu na nivo i vrstu školske odnosno stručne spreme koja se traži Pravilnikom o unutrašnjoj organizaciji i sistematizaciji radnih mjesta u organu državne službe);

6. Ovjerenu izjavu kandidata da u posljednje dvije godine od dana objavljivanja Javnog oglasa nije otpušten/a iz organa državne službe kao rezultat disciplinske kazne na bilo kojem nivou vlasti u Federaciji, odnosno Bosni i Hercegovini;

7. Ovjerenu izjavu kandidata da nije obuhvaćen/a odredbom člana IX 1. Ustava Bosne i Hercegovine;

8. Uvjerenje o položenom stručnom ispitu (za radno mjesto pod brojem 1.);
Namještenici srednje školske spreme koji za vrijeme prijema u radni odnos u organu državne službe imaju navršen radni staž u trajanju od šest mjeseci, odnosno devet mjeseci od dana sticanja više školske spreme, a nisu položili stručni ispit mogu se primiti u radni odnos, ali su dužni taj ispit položiti najkasnije u roku od šest mjeseci od dana prijema u radni odnos u organ državne službe;

9. Uvjerenje o položenom ispitu za matičare, (za radno mjesto pod brojem 1.);
Kandidat koji nema položen poseban ispit za matičara, ispit mora položiti nakon zasnivanja radnog odnosa u roku od šest mjeseci od dana raspoređivanja na radno mjesto matičara u skladu sa članom 2. Pravilnika o postupku polaganja i sadržaja posebnog stručnog ispita za matičara ("Službene novine Federacije BiH", broj: 83/14, 101/14 i 34/17)

10. Dokaz o položenom vozačkom ispitu (za radno mjesto pod brojem 2.)

11. Odgovarajuće dokaze o statusu na osnovu kojih kandidat polaže pravo na prioritetno zapošljavanje.

Kandidati koji budu ispunjavali uslove Javnog oglasa bit će testirani odnosno s njima će se obaviti intervju.

Kandidati koji budu primljeni u radni odnos naknadno će dostaviti uvjerenje o zdravstvenoj sposobnosti kao i uvjerenje da se protiv kandidata ne vodi krivični postupak prije preuzimanja dužnosti namještenika.
Izabrani kandidati koji se prime u radni odnos podliježu obavezi probnog rada u trajanju od tri mjeseca.

Javni oglas ostaje otvoren 15 dana od dana posljednjeg objavljivanja u dnevnim novinama "Oslobođenje", "Dnevni avaz" i "Nezavisnim novinama", oglasnoj poloči, web stranici, Facebook i Instagram stranici Općine Ilijaš.

Lični podaci o kandidatima su tajni i isti će se prikupljati i obrađivati u skladu sa Zakonom o zaštiti ličnih podataka ("Službeni glasnik Bosne i Hercegovine", br: 49/06,76/11 i 89/11).

Prijave na Javni oglas dostaviti lično ili poštom na adresu:

OPĆINA ILIJAŠ,
ul. 126. ilijaške brigade br. 16,
Komisija za provođenje Javnog oglasa za prijem namještenika
s naznakom - za "Javni oglas” – ne otvarati

Neuredne, nepotpune i neblagovremene prijave neće se uzeti u razmatranje.

Previous Next

Poziv na javnu tribinu: Prijedlog planiranog urbanističkog rješenja poslovnog objekta na katastarskim parcelama k.č. br. 195/2, 198, 195/1, 196 K.O. Ilijaš Grad

U skladu sa članom 7. Odluke o pristupanju izradi Izmjene i dopune Regulacionog plana "BANOVAC" izgradnja stambeno-poslovnog kompleksa na k.č. br. 195/2, 198, 195/1, 196 K.O. Ilijaš grad u Ilijašu (Službene novine Kantona Sarajevo broj 28/24) - lokalitet preko puta poslovnice JKP Vodostan i reciklažnog dvorišta, organizuje se Javna tribina na temu Prijedloga planiranog urbanističkog rješenja poslovnog objekta na navedenim katastarskim parcelama.

Pozivamo sva zainteresovana lica i lokalno stnovništvo da prisustvuje Javnoj tribini koja će se održati 14. novembra 2025. godine u 14:30 sati u zgradi Općine Ilijaš/ II sprat, kancelarija broj 21.

Image

Adresa

Ul. 126. Ilijaške brigade, br. 16
71 380 ILIJAŠ

ID BROJ: 4200621930005
Depozitni račun
RAIFFEISEN BANKA : 1610000091470429

 ISO 9001:2015

Kontakt informacije

Tel:  +387 33 58 06 20
Fax: +387 33 40 05 05
Mail: info@ilijas.ba