Previous Next

Potpisani ugovori sa novim volonterima – prilika za profesionalni razvoj mladih

Općina Ilijaš je i ove godine pružila priliku mladim visokoobrazovanim osobama da kroz program volontiranja steknu prvo radno iskustvo u javnoj upravi. Nakon raspisanog Javnog poziva za prijem volontera, danas je u prostorijama Općine upriličeno potpisivanje ugovora i zvaničan početak jednogodišnjeg volonterskog angažmana.

Volonterima su dobrodošlicu poželjele šefica Odsjeka za opću upravu i lokalnu samoupravu Muvedeta Fazlić te sekretar organa uprave i predsjednica Komisije za prijem volontera Adha Masnopita. U svom obraćanju, čestitale su primljenim kandidatima na ukazanoj prilici, upoznale ih s njihovim pravima i obavezama tokom volontiranja te izrazile podršku u njihovom profesionalnom razvoju. Među primljenim volonterima su  Nejra Durmić i Ema Čustović, koje su izrazile zadovoljstvo što im je omogućena prilika za sticanje praktičnog iskustva u struci, kao i spremnost da svojim znanjem doprinesu radu lokalne uprave.

Radi stručnog osposobljavanja za samostalan rad, Općina Ilijaš je objavila Javni poziv za prijem devet (9) volontera sa završenom visokom stručnom spremom, bez zasnivanja radnog odnosa, u trajanju od 12 mjeseci. Javni poziv ostaje otvoren do popunjavanja predviđenog broja volonterskih mjesta, te se pozivaju svi zainteresovani kandidati da se blagovremeno prijave.

Program volontiranja u Općini Ilijaš predstavlja vrijedan mehanizam kojim se mladima omogućava sticanje radnog iskustva i ispunjavanje uslova za polaganje ispita općeg znanja – neophodnog koraka ka zapošljavanju u javnoj upravi.
Općina Ilijaš nastavlja ulagati u znanje i razvoj mladih kadrova, vjerujući da upravo oni predstavljaju ključ za jačanje lokalne zajednice i stvaranje efikasnije, modernije uprave.

Image

Adresa

Ul. 126. Ilijaške brigade, br. 16
71 380 ILIJAŠ

ID BROJ: 4200621930005
Depozitni račun
RAIFFEISEN BANKA : 1610000091470429

 ISO 9001:2015

Kontakt informacije

Tel:  +387 33 58 06 20
Fax: +387 33 40 05 05
Mail: info@ilijas.ba