U cilju što veće transparentnosti lokalne samouprave i uključivanja građana u rješavanje problema u lokalnoj zajednici Općina Ilijaš je aktivirala mobilnu aplikaciju eCitizen.
Primarna svrha eCitizen mobilne aplikacije jeste omogućavanje jednostavne i transparentne komunikacije građana i lokalne uprave. Aplikacija građanima omogućava slanje žalbi ili upita lokalnoj upravi u svega 5 klikova nakon čega dobiju odgovor uprave u roku od 48 sati. Pored toga, eCitizen mobilna aplikacija ima za cilj i obavještavanje javnosti o nepredviđenim i vanrednim situacijama, poput prekida usluga i servisnih informacija.
Mobilna aplikacija je prilagođena za Android i IOS, te se može preuzeti putem stranica Google Play i App Store.
Ovo softversko rješenje je dostupno i kao online platforma na adresi www.ecitizen.ba. Na online platformi aktivni su i moduli za komunikaciju građana sa vijećnicima, modul za javne rasprave, modul za pripremu sjednica vijeća i slično. Dodatne mogućnosti će biti dostupne samo na online platformi.
Aplikacija je kreirana u okviru Projekta općinskog okolišnog i ekonomskog upravljanja (MEG2) koji finansira Vlada Švicarske, a provodi Razvojni program Ujedinjenih nacija (UNDP).