U okviru druge faze MEG projekta u Općini Ilijaš je održana prezentacija Praktičnog priručnika za izradu plana integriteta u jedinicama lokalne samouprave u Bosni i Hercegovini.
Prezentaciju su održale eksterne MEG konsultantice za pitanja iz oblasti prevencije i borbe protiv korupcije, a prisustvovali su joj MEG koordinatorica ispred Općine Ilijaš Merima Osmanović, članovi radne grupe za izradu Akcionog plana za jačanje sistema za očuvanje integriteta, članovi radne grupe za izradu Plana integriteta i pomoćnici općinskog načelnika.
Radna grupa za izradu Plana integriteta Općine Ilijaš, koju čine koordinator Nedžad Masnopita i članovi Muvedeta Fazlić, Ilda Kahriman i Edin Osmanović, su u skladu sa Zakonom o prevenciji i suzbijanju korupcije u Kantonu Sarajevo od petog mjeseca ove godine radili na kreiranju ovog sveobuhvatnog dokumenta.
Općina Ilijaš je među prvim općinama u Kantonu Sarajevo koje su pristupile implementaciji Zakona o prevenciji i suzbijanju korupcije u KS i trenutno je u završnoj fazi izrade Plana integriteta.
Plan integriteta predstavljaja preventivnu antikorupcijsku mjeru u vidu dokumenta koji nastaje kao rezultat samoprocjene izloženosti institucije rizicima za nastanak i razvoj korupcije, kao i izloženosti etički i profesionalno neprihvatljivim postupcima. Cilj donošenja Plana integriteta je jačanje integriteta institucije Općine Ilijaš.
Jačanje integriteta Općine Ilijaš dovodi do smanjenja rizika da se javna ovlašćenja obavljaju suprotno svrsi zbog kojih su ustanovljena, što doprinosi poboljšanju kvaliteta rada institucije, a time i povećanju povjeranja javnosti u njihov rad.
Druga faza MEG projekta (MEG II, 2021-2025. godine) koju finansiraju Vlada Švicarske, Švedska i Vlada Republike Češke, za opšti cilj ima doprinos daljnjoj demokratizaciji lokalne uprave u Bosni i Hercegovini kao i uvođenju efikasnijih i efektivnijih javnih usluga za građane i građanke. U skladu s tim, jedna od značajnih aktivnosti se odnosi na podršku uravnoteženom sistemu zaštite integriteta u svim partnerskim jedinicama lokalne samouprave (JLS).