Danas je u kabinetu Općinskog načelnika potpisan Zapisnik o primopredaji Projektne dokumentacije za Projekat Finansijskog upravljanja i kontrole koji je Služba za privredu, finansije i investicije uradila u saradnji sa Sevoi grupom d.o.o., čija primjena otpočinje sa 01.01.2016. godine.
Općina Ilijaš još od 2005. godine posjeduje ISO certifikat, koji podrazumijeva praćenje utroška javnih sredstava, a što će kroz uvođenje ovog Projekta biti znatno poboljšano. Finansijsko upravljanje i kontrola je prevashodno sveobuhvatan sistem internih kontrola, koji uspostavljaju i za koji su odgovorni rukovodioci organa, a kojima se, upravljajući rizicima, osigurava razumna sigurnost da će se u ostvarivanju ciljeva, budžetska i druga sredstva koristiti zakonito, pravilno, ekonomično, efikasno i efektivno u svrhu ostvarivanja ciljeva korisnika.
S tim u vezi u februaru mjesecu stručni saradnik za budžet Općine Ilijaš g. Nedžad Masnopita položio je ispit i stekao zvanje voditelja finansijskog upravljanja i kontrole. Položenim usmenim i pismenim ispitom pokazana su znanja iz cjelokupnog sistema finansijskog upravljanja i unutarnje kontrole, izrade procesne orjentacije organizacije, izrade registra rizika i procjenjivanje rizika, koordiniranje razvoja i provedbe programa unutarnje kontrole, praćenja utvrđenih nedostataka i potrebnih korektivnih radnji, izvještavanje o napretku i stanju razvoja Finansijskog upravljanja i kontrola višem rukovodstvu organizacije.
Također, u sklopu reformi koje su zadesile fiskalni sektor FBiH propisano je davanje Izjave o fiskalnoj odgovornosti od strane rukovodioca organa kojom se pravi jedna vrsta procjene sistema finansijskog upravljanja i kontrole, a kojim se stvara transparentno poslovanje i namjenski utrošak sredstava, a što predstavlja jak mehanizam za neprekidno poboljšanje rada organizacije jer obavezuje budžetske korisnike na kontinuirano izvještavanje, uočavanje nedostataka, sprovođenje politike poboljšanja.