Previous Next

Odred izviđača " Mladost " Ilijaš u Podlugovima organizirao izviđački kamp/bivak

U periodu od 03. do 05. decembar 2021. godine Udurženje Odred Izviđača “Mladost” Ilijaš je održalo regionalni bivak u prostorijama Mjesne zajednice Podlugovi. 
Odred Izviđača je u tom periodu ugostio 40 učesnika, odnosno izviđača iz regiona, tačnije Srbije i Crne Gore, te izviđače širom naše Bosne i Hercegovine. 
Na bivaku su održane edukacije prve pomoći ispred Crvenog Križa Ilijaš, te službe Civilne zaštite Općine Ilijaš.
Bivak je organizivan zajedno sa Opštinom Ilijaš, koja je ustupila boravak u Mjesnoj zajednici Podlugovi, te finansijski podržala projekat. 
 
“Prvenstveno imam potrebu da se zahvalim našem načelniku Akifu Fazliću, koji je podržao ovaj projekat, ustupio boravak u prostorijama Mjesne zajednice Podlugovi, te omogućio sredstva za realizaciju ovog projekta. Također veliko hvala Predsjeniku savjeta Mjesne Zajednice i našoj Sanji Zagorac - Jozic koja je velika podrška mladim Izviđačima. 
Te zahvale pripadaju Službi civilne zaštite Ilijaš i Crvenom križu Ilijaš na održanim edukacijama. 
Zaista su svi pokazali da vjeruju u mlade, te im pružaju podstrek za daljnje napredovanje. 
Projekat, tačnije bivak, održan je za naše mlade koji trebaju da prikupljaju znanje i rade na sebi, za druženje i upoznavanje kao jedna od socijalnih potreba, te odmor i uživanje. 
Kao kulturno zabavni program koji Izviđači održavaju kao tradiciju u večernjim satima, priredili smo im svirku našeg benda “Meteori” i druženje uz dobru zabavu.” Rekla je Samra Suljić Predsjednica Odreda.
Previous Next

Zimsko održavanje puteva na području općine Ilijaš

Zimsko održavanje lokalnih i nekategorisanih puteva na području općine Ilijaš traje od 15. novembra 2021. do 15. marta 2022. godine i odvija se prema Operativnom programu radova održavanja puteva.

Nakon uspješno završene procedure javne nabavke prošlog mjeseca potpisan je ugovor za zimsko održavanje lokalnih puteva i gradskih ulica na području općine Ilijaš za zimsku sezonu 2021/2022.

Tri firme (Niskogradnja Durmić d.o.o. Ilijaš, Citarprodukt d.o.o. Visoko i Halilović d.o.o. Ilijaš) održavaju 159 kilometara cesta, trotoara i pješačkih staza.

Budžetom Općine Ilijaš osigurana su sredstva za zimsko održavanje, a poslove održavanja kontrolišu dva ovlaštena predstavnika Općine Dervo Šabić i Jasmin Mešetović – kontrolori Općine Ilijaš za praćenje i kontrolu poslova na zimskom održavanju puteva. Kontakt telefon kontrolora je 033 580 672.

Saudin Durmić iz firme Niskogradnja Durmić kazao je kako se situacija prati i blagovremeno djeluje po potrebi, te dodao: "Jutros je bilo malo snijega po padinskim dijelovima. Odmah je izvršeno čišćenje i posipanje. Firma posjeduje četiri namjenska specijalizovana vozila za čišćenje i posipanje saobraćnjnica, dovoljnu količinu posipnog materijala i putne soli. Dežurna ekipa je na raspolaganju 24 sata."

Edin Halilović iz firme Halilović rekao je da je na području Lješeva, Ljubnića, Podlugova i dijela Mrakova jutros izvršeno posipanje sa abrazivnim materijalom. Saobraćaj se odvija redovno bez zastoja i ograničenja na ovom području. "Što se tiče gornjeg dijela općine Ilijaš od sinoć i jutros se vrši čišćenje i posipanje svih putnih pravaca. Trenutno su na terenu tri mašine za čišćenje, a ukupno nam je raspolaganju osam specijalizovanih vozila", rekao je Halilović.

Edin Kamber poslovođa u firmi Citarprodukt kaže da je stanje na ternu zadovoljavajuće. Vršeno je čišćenje bez posipanja abrazivnim materijalom.

Ugovor za zimsko održavanje je podijeljen na četiri lota. LOT I podrazumijeva održavanje lokalnih nekategorisanih puteva od interesa za općinu Ilijaši i to urbani donji dio općine Ilijaš (MZ Lješevo, MZ Ljubnići, MZ Podlugovi i MZ Mrakovo). Ovaj LOT potpisan je sa firmom Halilović d.o.o. i podrazumijeva održavanje 32 km ceste.

Firma Niskogradnja Durmić d.o.o. održava 47 km puteva koji su u okviru LOTA II i to u MZ Ilijaš Grad, MZ Stari Ilijaš, MZ Misoča, MZ Luka i MZ Malešići.

LOT III podrazumijeva održavanje lokalnih puteva i nekategorisanih puteva od interesa za općinu Ilijaš za planinski gornji dio općine Ilijaš (MZ Ljubina, MZ Srednje, MZ Kamenica, MZ Gajevi, MZ Dragoradi). Ovaj LOT potpisan je sa firmom Halilović d.o.o. i podrazumijeva održavanje 80 km ceste.

LOT IV podrazumijeva zimsko održavanje trotoara i pješačkih staza na području urbanog dijela općine Ilijaš i to u mjesnim zajednicama Malešići, Stari Ilijaš, Misoča, Ilijaš Grad, Podlugovi i Lješevo. Firma Citarprodukt d.o.o. Visoko u okviru ovog LOTA održava ukupno 17 kilometara pješačkih staza i trotoara.

Previous Next

Seminar za izabrane lokalne zvaničnike na temu planiranja i upravljanja razvojem

U sali Općinskog vijeća održan je program seminara na temu planiranja i upravljanja razvojem izabrane lokalne zvaničnike.

Organizator seminara je Savez općina i gradova Federacije Bosne i Hercegovine, a predavač je bio prof.dr.sc. Đevad Šašić sa Fakulteta za javnu upravu Univerziteta u Sarajevu.

Cilj seminara je podizanje stepena zainteresovanosti i upućenosti izabranih loklanih zvaničnika, posebno vijećnika, za preuzimanje aktivnije uloge u donošenju i nadgledanju provođenja loklanih razvojnih strategija i odgovarajućih planova implementacije. 

Seminar je prvenstveno namjenjen izabranim lokalnim zvaničnicimam uključujući ciljane učesnike koji su članovi četiri komisije Općinskog vijeća koje imaju značajnu ulogu u procesima koji se odnose na izradu, usvajanje i praćenje implementacije Strategije razvoja i to: komisija za oblast budžeta i finansija, komisija za oblast lokalne privrede i ekonomske politike, komisija za oblast pravde, ljudskih prava i građanskih sloboda i komisija za oblast jednakopravnosti spolova.

Seminar se organizuje u saradnji sa UNDP Projektom integriranog lokalnog razvoja i Projektom podrške implementaciji ciljeva održivog razvoja u BiH.

Previous Next

Realizovan projekt "Unapređenje i daljnji razvoj e-Uprave i informacionog sistema kroz procese digitalne transformacije"

Općina Ilijaš je uspješno završila Projekt "Unapređenje i daljnji razvoj e-Uprave i informacionog sistema kroz procese digitalne transformacije", realizovanog kroz Grant shemu „Poboljšanje dostupnosti i kvaliteta javnih usluga u općinama i gradovima u FBiH“, u sklopu Finansijskog mehanizma za finansiranje projekata integrisanog i održivog lokalnog razvoja 2020/2021. Sredstva za realizaciju Grant sheme osigurale su Vlada FBiH kroz Federalno ministarstvo finansija/financija, kao i Vlada Švicarske putem Projekta integriranog lokalnog razvoja (ILDP), koji predstavlja zajednički projekat Vlade Švicarske i Razvojnog programa Ujedinjenih naroda (UNDP) u Bosni i Hercegovini (BiH).

Stručni savjetnik za informacione tehnologije i Vođa Tima za implementaciju, Mirza Dinar je rekao: „Osim unapređenja dijelova informacionog sistema u pogledu proširenja i jačanja postojećih kapaciteta, kroz realizovane aktivnosti Projekta su organizovane i implementirane i nove usluge e-Uprave (On-line uvjerenja, On-line pravna pomoć), pokrenut proces digitalizacije/skeniranja dokumentacije i arhivske građe, stvorene pretpostavke i pokrenut proces razmjene dokumentacije sa pojedinim infrastrukturnim preduzećima elektronskim putem, implementirana mogućnost pristupa sistemu sa terena (odsjek za katastar, odsjek za imovinsko-pravne poslove, odsjek za dozvole, odsjek za prostorno uređenje i zaštitu okoliša), implementirane dodatne mogućnosti postojeće veze sa udaljenim Mjesnim uredom Srednje, te organizovan i implementiran e-Info pult. Osnovi cilj Projekta je bio uvođenje novih mogućnosti ostvarivanja određenih prava i komunikacije za stanovništvo kroz olakšavanje i ubrzavanje procesa ostvarivanja određenih prava, konzumiranja pravne pomoći, smanjenje potrebe za fizičkim prisustvom, itd., s jedne strane, te stvaranje pretpostavki i mogućnosti za uposlenike koji će direktno uticati na ubrzavanje procesa rješavanja postupaka kroz brži protok podataka i informacija kroz sistem, razmjenu istih elektronskim putem, i sl., s druge strane.

Šef službe za zajedničke poslove, Senad Čustović je istakao: „Specifićnost Projekta i njegove realizacije se ogleda, prije svega, u njegovoj "složenosti" jer veliki broj aktivnosti je međusobno povezan u smislu da je realizacija jedne aktivnosti uslovljavala realizaciju narednih aktivnosti. Međutim, s obzirom da je većina aktivnosti bila dijelom ranije planiranih aktivnosti i generalno „vizije razvoja“ informacionog sistema i digitalne transformacije poslovanja, sve poteškoće u realizaciji su uspješno prevaziđene. Također, veoma bitna karakteristika Projekta je i činjenica da se realizacijom, u smislu postavljenih rokova i trajanja, planirane aktivnosti i ciljevi ne završavaju. Naime, realizacijom Projekta su stvoreni i dodatno ojačani preduslovi za dalji razvoj i kretanje ka procesu digitalne transformacije koja predstavlja veliki izazov i nešto što je dugoročan proces jer postoji niz pretpostavki koje je potrebno ispuniti da bi se postigli pravi efekti, od zakonskih regulativa, edukovanja uposlenika, obezbjeđenja sredstava, promocije, i sl., ali koja će, dugoroćno i globalno gledajući, imati jako veliki uticaj na poslovne procese, i zasigurno dati pozitivne efekte. S tim u vezi, Općina Ilijaš će u narednom periodu nastaviti sa svim započetim aktivnostima, kao i sa daljim razvojem informacionog sistema, a u skladu sa svojim raspoloživim kapacitetima."

Općinski načelnik, Akif Fazlić je naglasio: „S ponosom možemo istaći da je danas Općina Ilijaš "bogatija" za nekoliko novih usluga e-Uprave, kao što su On-line uvjerenja i On-line pravna pomoć, za nekoliko novi mogućnosti u smislu razmjene dokumentacije elektronskim putem, kao što su određena preduzeća iz oblasti komunalne infrastrukture i sa Mjesnim uredom Srednje, za nekoliko novih mogućnosti za rad uposlenika, kao što su automatizovan proces digitalizacije/skeniranja dokumentacije, udaljeni pristup sistemu sa terena, te da je Općina Ilijaš proširila i ojačala već postojeće kapacitete, i svim navedenim ustvari napravila jedan mali iskorak ka procesu digitalne transformacije.

Općinski načelnik je iskoristio priliku da se ovim putem se zahvali svim učesnicima na uloženom trudu, kao i Vladi Švicarske, UNDP-u i Federalnom ministarstvu finansija na pokretanju i realizaciji ovakvih i sličnih aktivnosti i projekata u nadi da će ih biti i u budućnosti.

Previous Next

Održana 11. redovna sjednica Općinskog vijeća Ilijaš

Novembarska sjednica Općinskog vijeća Ilijaš, kojom je predsjedavala Alma Omerović, održana je ovog utorka uz prisustvo 21 vijećnika. Dnevnim redom prvobitno je planirano 14 tačaka, ali zbog proceduralnih razloga povučene su četiri tačke.

Nakon vijećničkih pitanja i inicijativa usvojen je Izvještaj o realizaciji zaključaka sa prethodne sjednice.

Potom su vijećnici primili k znanju Informaciju o izvršenju budžeta Općine Ilijaš za period od 1. januara do 30. septmebra 2021. godine. Budžet Općine Ilijaš u ovom periodu bilježi 10.267.989,00 KM ostvarenih prihoda, što je 65 posto o planiranih prihoda u budžetu za 2021. godinu. Sa druge strane, ostvareni su izdaci u iznosu od 7.005.328,00 KM, što predstavlja 44 posto od planiranih izdataka u budžetu za 2021. godinu. Prema tome, ostvaren je suficit na navedeni period u iznosu od 3.262.661,00 KM.

Vijećnici su podržali Zaključak kojim se prihvata Nacrt budžeta Općine Ilijaš za 2022. godinu. Nacrt budžeta obrazložila je pomoćnica načelnika u Službi za privredu i finansije Merima Osmanović. Projicirni prihodi i primici u okviru projekcije Nacrta budžeta Općine Ilijš za 2022. godinu iznose 16.089.250 KM, a što je za 2,13 posto više u odnosu na aktuelni plan prihoda za 2021. godinu. Struktura planiranih prihoda i primitaka Nacrtom budžeta za 2022. godinu je sljedeća: porezni prihodi iznose 6.856.700 KM (42,62%), neporezni prihodi 3.415.000 KM (21,23%), prihodi od tekućih transfera 89.700 KM (5,54%), prihodi po osnovu donacija 55.000 KM (0,34%), prihodi od kapitalnih transfera 2.245.200 KM (13,95), kapitalni primici 1.100.000 KM (6,84%), prensena sredstva 1.526.650 KM (9,49%).

Ukupni projicirani rashodi i izdaci Nacrtom budžeta za 2022. godinu iznose 16.089.250 KM, što je 2,13 posto više u odnosu na aktuelni plan budžeta Općine za 2021. godinu. Planirani su izdaci za bruto plaće i naknade u iznosu o d 2.526.600 KM (15,70%), idaci za materijaln i usluge 1.665.900 KM (10,35%), tekući transferi 3.063.800 KM (19,04%), kapitalni transferi 4.810.300 KM (29,90%), idaci za kamate i ostale naknade 15.950 (0,10%), kapitalni izdaci 3.932.700 (24,44%), budžetska rezerva 75.000 (0,47%).

Nacrt budžeta Općine Ilijaš za narednu godinu stavlja se na javnu raspravu i to objavom putem web stranice Općine Ilijaš, objavom na oglasnoj ploči Općine Ilijaš i javnom prezentacijom u sali Općinskog vijeća. U javnoj raspravi mogu učestvovati građani, javna preduzeća, javne ustanove, mjesne zajednice, budžetski korisnici, političke stranke i ostale asocijacijei udruženja građana.

Javna rasprava se određuje u trajanju od 15 dana, počev od 1. do 15. decembra 2021. godine. Nakon provedene javne rasprave primjedbe i prijedlozi će se dostaviti Službi za privredu i finansije u pisanoj formi ili putem e-maila, najkasnije do 16. decembra 2021. godine, do 12 sati. Primjedbe i prijedlozi koji budu dostavljeni poslije navedenog roka neće biti uzeti u razmatranje.

Također usvojen je i Zaključak kojim se prihvata Nacrt Odluke o izvršenju budžeta Općine Ilijaš za 2022. godinu i stavlja se na javu raspravu u trajanju od 15 dana, počevši od 1. do 15. decembra 2021. godine.

Podržane su i tri Odluke o davanju saglasnosti za zaključivanje Ugovora o prodaji u skladu sa članom 23. Zakona o eksproprijaciji.

Na kraju sjednice vijećnici su primili k znaju Informaciju o stanju privrede, poljoprivrede i samostalnog privređivanja te Informaciju o štetama koje su nastale djelovanjem prirodne nesreće – poplave.

U okviru Informacije o štetama navodi se da prema preliminarnim podacima prirodne nepogode od poplava i klizišta koje su pogodile općinu Ilijaš procjenjuju se na preko 148.200,00 KM. Od toga je zaprimljeno 27 zahtjeva od fizičkih i pravnih lica u vrijednosti od 66.800,00 KM, a šteta na infrastrukturnim objektima evidentirana je u 10 mjesnih zajednica u vrijednosti 81.400,00 KM.

Obavijest o provođenju javne rasprave po Nacrt Budžeta Općine Ilijaš za 2022. godinu i Nacrt Odluke o izvršavanju budžeta Općine Ilijaš za 2022. godinu

Obavijest o provođenju javne rasprave po Nacrt Budžeta Općine Ilijaš za 2022. godinu i Nacrt Odluke o izvršavanju budžeta Općine Ilijaš za 2022. godinu

Općinsko vijeće Općine Ilijaš na svojoj 11. sjednici održanoj 30.11.2021. godine usvojilo je Nacrt Budžeta Općine Ilijaš za 2022. godinu i Nacrt Odluke o izvršavanju Budžeta Općine Ilijaš za 2022. godinu.

U skladu sa zaključcima Općinskog vijeća navedeni dokumenti se stavljaju na javnu raspravu u trajanju od 15 dana, počev od 01.12.2021. godine do 15.12.2021. godine.  

U javnoj raspravi mogu učestvovati građani, javna preduzeća, javne ustanove, mjesne zajednice, budžetski korisnici, političke stranke i ostale asocijacije i udruženja građana.

Nakon provedene javne rasprave primjedbe i prijedlozi će se dostaviti Službi za privredu i finansije u pisanoj formi na protokol Općine ili putem e-maila Ova e-maila adresa je zaštićena od spambotova. Omogućite JavaScript da biste je vidjeli., najkasnije do 16.12.2021. godine - 12,00 sati. Primjedbe i prijedlozi dostavljeni poslije navedenog roka neće biti uzeti u razmatranje.

Navedena dokumenta možete pogledati na linku : http://ilijas.ba/index.php/dokumenti/budzet

Općina Ilijaš - Služba za privredu i finansije

Image

Adresa

Ul. 126. Ilijaške brigade, br. 16
71 380 ILIJAŠ

ID BROJ: 4200621930005
Depozitni račun
RAIFFEISEN BANKA : 1610000091470429

 ISO 9001:2015

Kontakt informacije

Tel:  +387 33 58 06 20
Fax: +387 33 40 05 05
Mail: info@ilijas.ba