Previous Next

Najava 21. redovne sjednice Općinskog vijeća Ilijaš

Redovna 21. sjednica Općinskog vijeća Ilijaš održat će se u petk, 28. oktobra 2022. godine sa početkom u 11:00 sati. Dnevnim redom planirano je 14 tačaka:

1. Vijećnička pitanja i inicijative;
2. Izvještaj o realizaciji zaključaka sa 20. sjednice Općinskog vijeća Ilijaš;
3. Prijedlog Odluke o izmjeni i dopuni Odluke o izvršavanju Budžeta Općine Ilijaš za 2022. godinu;
4. Prijedlog Odluke o odobravanju i isplati sredstava na ime troškova prevoza djece sa poteškoćama u razvoju;
5. Prijedlog Odluke o subvencioniranju dijela troškova komunalnih usluga vodosnabdijevanja, odvodnje i prečišćavanja otpadnih voda;
6. Prijedlog Odluke o uspostavljanju "Građanskog sata sa vijećnicima";
7. Prijedlog Odluka o:
a) usvajanju Regulacionog plana "Apartmansko naselje Mrakovo II" Ilijaš
b) provođenju Regulacionog plana "Apartmansko naselje Mrakovo II" Ilijaš;
8. Prijedlog Odluke o izmjeni i dopuni Odluke o organizovanju i funkcionisanju zaštite i spašavanja ljudi i materijalnih dobara od prirodnih i drugih nesreća na području općine Ilijaš;
9. Prijedlog Odluke o utvrđivanju javnog interesa za izvođenje radova na rekonstrukciji dijela trase lokalne saobraćajnice Gajevi – raskrsnica za Sabanke;
10. Prijedlog Odluke o utvrđivanju javnog interesa za izvođenje radova na izgradnji niskonaponske 0,4 kV nadzemne mreže "TP MISOČA 1" (1838);
11. Prijedlog Odluke o neposrednoj pogodbi za prodaju neizgrađenog građevinskog zemljišta (k.č.br.1399/2) K.O. Ilijaš Grad;
12. Prijedlog Odluke o načinu i uslovima prodaje neizgrađenog građevinskog zemljišta (k.č.br.1277/2 K.O. Ilijaš Grad);
13. Prijedlog Rješenja o formiranju Komisije za izlaganje na javni uvid podataka premjera i katastarskog klasiranja za K.O. Srednje;
14. Informacija o uspjehu učenika osnovnih i srednjih škola u učenju i odgoju u školskoj 2021/22. godini.

Previous Next

Potpisani ugovori o stipendiranju učenika sa Fondacijom Hastor

Ugovori o stipendiranju 57 učenika osnovnih i srednjih škola sa područja općina Ilijaš, Breza, Vareš i Vogošća, koje obezbjeđuje Fondacija Hastor, danas su potpisani u sali Općinskog vijeća Ilijaš. Sa područja općine Ilijaš potpisani su ugovori sa 35 porodica osnovaca i srednjoškolaca.

Fondacija Hastor je neprofitna organizacija, koja je u Bosni i Hercegovini počela sa radom u aprilu 2006. godine. Cilj ove organizacije pružiti podršku djeci i mladima u nastojanju da postanu samosvjesne ličnosti uz naglasak da su mladi budućnost ove zemlje, a obrazovanje instrument koji vodi ka prosperitetu.

Prisutnim roditeljima i djeci obratio se direktor Fondacije Hastor Seid Fijuljanin i kazao kako Fondacija Hastor iz godine u godinu raste sa brojem stipendista osnovaca i srednjoškolca, ali i sa brojem stipendista studenata na području cijele Bosne i Hercegovine, te da su prisutni u više od 130 općina.

"Danas smo se okupili u prostorijama Općine Ilijaš i koristim priliku da se zahvalim lokalnoj administraciji na ustupljenom prostoru kako bi bili potpisani ugovori o stipendiranju sa roditeljima naših stipendista. Sa područja općine Ilijaš potpisani su ugovori sa 35 porodica osnovaca i srednjoškolaca. Također smo potpisali ugovore sa još 22 porodice sa područja općina Breza, Vareš i Vogošća. Dakle, Ilijaš je tu značajno u prednosti kada je brojnost u pitanju", rekao je Fijuljanin.

Također je naglasio važnost volontiranja kazavši kako je upravo to veoma bitan uslov za ostvarenje prava na stipendiju i dodao:

"Naša misija je da u svakom stipendisti usadimo želju za pomaganjem drugima, čemu trebaju težiti i onda kada se okonča njihov status stipendiste Fondacije Hastor. Volontiranje treba biti ideja vodilja u našim životima budući da ništa ne može potaknuti osjećaj zadovoljstva kao pomaganje drugima jer je volontersko djelovanje neprocjenljivo."

U ovoj školskoj godini Fondacija Hastor će stipendirati preko 2200 stipendista i to je najveći broj od kako Fondacija postoji. Iznos stipendije na mjesečnom nivou za osnovce je 100 KM, srednjoškolce 150 KM i studente 250 KM. Stipendije se isplaćuju tokom svih 12 mjeseci u godini. Pored toga, postoje i nagradne ili bonus stipendije za sve one koji ostvare prosjek 5,00 ili bolji uspjeh u odnosu na prethodnu školsku godinu.

Previous Next

Delegacije turskih općina Taşköprü i Hanönü posjetile Općinu Ilijaš

Općinu Ilijaš danas je posjetila delegacije iz Republike Turske koju su činili načelnici općina Taşköprü i Hanönü Abdullah Çatal i Serkan Uçar sa svojim saradnicima, predsjednik Udruženja lokalnih akcionih grupa Ceyhun Chorbaci,  ambasador turizma Fatih Sezgin,  kao i predstavnici udruženja iz oblasti kulture i poljoprivrede. Oni su se sastali sa općinskim načelnikom Akifom Fazlićem, a tema sastanka bila je razmjena iskustava i dobrih praksi u oblasti lokalne privrede te mogućnostima buduće saradnje između općina, udruženja žena i privrednika.

Načelnici turskih općina Taşköprü i Hanönü predstavili su svoje općine te iskazali veliki interes za saradnju sa općinom Ilijaš, posebno kroz rad udruženja i privrednih subjekata. 
„Veliko nam je zadovoljstvo da smo danas u Ilijašu i upućujemo veliku zahvalnost načelnku Akifu Fazliću za gostoprimstvo. Danas smo tu kako bismo se upoznali sa vašom općinom te razgovarali o različitim praksama koje se koriste u proizvodnji lokalnih tradicionalih proizvoda te da u tom smislu ostvarimo međukulturnu i društvenu, a zatim i poljoprivrednu saradnju. U Turskoj živi mnogobrojno stanovištvo koje ima porijeko iz Bosne i Hercegovine i zato je važno da još više radimo na uspostavljanju jače veze između naših država, posebno kroz poslovnu saradnju, učenje jezika i bratimljenja općina“, istakao je načelnik Uçar.
 
„Naša posjeta organizovana je sa ciljem podjele iskustva u proizvodnim oblastima te da znanja i iskustva Općine Ilijaš prenesemo u svoje općine. Općina Ilijaš prepoznata je od Ambasade Turske u Bosni i Hercegovini kao uspješna lokalna zajednica te smo dobili preporuku da posjetimo upravo vas. Vjerujemo da ćemo od ove posjete svi imati velike koristi te  podijeliti iskustva i mjere koje poduzmamo u prevazilaženje krize koja je zahvatila cijeli svijet. Naša općina posebno je poznata po Međunarodnim festivalima bijelog luka i nadam se da će i vaši privednici biti u prilici da posjete ovaj festival i predstave svoje proizvode“, naglasio je načelnik Çatal. 
 
Načelnik Akif Fazlić poželio je dobrodošlicu Delegaciji te predstavio gostima glavne podatke i karakteristike općine Ilijaš. 
“Velika nam je čast i zadovoljstvo što imamo priliku ugostiti mnogobrojnu delegaciju iz Turske te podijeliti primjere dobre prakse u oblasti lokalne privrede, rada naših udruženja te ostvariti prve korake za saradnju u budućnosti. Također, jako je važno da čujemo i primjere dobrih praksi iz općina u Turskoj, koje nam mogu biti od koristi u našem privrednom i društvenom razvoju. Za nas, bitno je i da razvijamo međunarodnu saradnju te omogućimo našim udruženjima predstavljanje na međunarodnim festivalima i sajmovima”, rekao je načelnik Fazlić. 
 
Tokom sastanaka, gosti su izrazili posebno poštovanje prema šehidima i poginulim borcima općine Ilijaš te su zajedno sa načelnikom Fazlićem posjetili Centralno spomen-obilježje i učenjem Fatihe odali počast poginulima u toku agresije na našu domovinu.
Previous Next

Općina Ilijaš podržala projekat Socijalni dan u organizaciji Asocijacije srednjoškolaca SŠC "Nedžad Ibrišimović"

U organizaciji Asocijacije srednjoškolaca Srednjoškolskog centra "Nedžad Ibrišimović" Ilijaš realizuje se Socijalni dan kao vid praktičnog iskustva za 30 srednjoškolaca ove škole. Općina Ilijaš podržala je ovaj projekat na način da će jedan radni dan u Organu uprave provesti 16 učenika i učenica.

Tim povodom u Općini Ilijaš upriličen je i prijem za srednjoškolce. Načelnik Općine Ilijaš Akif Fazlić pozdravio je prisutne i poželio im dobrodošlicu.

"Hvala vama što ste se odlučili da na ovaj način učestvujete u korisnoj i važnoj aktivnosti. Hvala menadžmentu našeg Srednjoškolskog centra na čelu sa direktorom koji imaju pozitivan odnos prema ovakvoj vrsti aktivnosti. Mislim da je dobro da se okušate u poslovima koje ćete možda raditi nakon vašeg konačnog školovanja. Važno je da osjetite radnu atmosferu, te kako je to zaraditi dnevnicu i na taj način sticati radnu obavezu. Želim vam uspješan rad. Danas Općina Ilijaš ima najveći broj uposlenika u historiji. Zadovljstvo mi je da ćete provesti taj dan ovdje i da ćete uz uposlenike bar na trenutak vidjeti šta rade i koje su to vrste poslova", rekao je Fazlić.

Ema Kučanin zamjenica je predsjednika Vijeća učenika Srednjoškolskog centra "Nedžad Ibrišimović" i pohađa treći razred informatičke gimnazije u Srednjoškolskom centru Ilijaš.

“Zahvalni smo što je Općina Ilijaš i ove godine pružila priliku mladima da steknu novo iskustvo. Ove godine obezbjeđeno nam je 16 radnih mjesta. Očekujemo radnu atmosferu i vjerujem da će učenici osjetiti šta znači radni dan i ono što ih čeka u budućnosti“, kazala je Kučanin.

Enisa Mešetović službenica za mlade Općine Ilijaš iskazala je zadovoljstvo što će 16 mladih provesti radni dan u organu Uprave.

„Danas je naših 16 srednjoškolaca dobilo priliku da osjete klimu radnog prostora te provedu osam sati u nekoj od službi u okviru Općine Ilijaš. Vjerujemo da će im ovaj angažan pomoći da odaberu svoje buduće zanimanje, realizuju svoje ideje ali i kao određeni vid praktične nastave. Općina Ilijaš, tradicionalno, podržava Socijalni dan jer vjerujemo da mladi u našoj zajednici imaju mnogo toga ponuditi te da su oni snaga naše općine. Pored toga, jako nam je važno da mlade upoznamo sa radom lokalne samouprave, funkcionisanjem naših službi te različitim procedurama koje svakodnevno provodimo“, kazala je Mešetović.

Zarađene dnevnice srednjoškolci će iskoristiti za realizaciju mini projekata u svojoj školi.

Previous Next

U Općini Ilijaš potpisani ugovori o dodjeli 20 plastenika od 100 m2 s dodatnom opremom putem sufinansiranja

Općina Ilijaš je u partnerstvu sa humanitarnom organizacijom Muslim Aid Association (MAA) obezbijedila plastenike za građane s područja općine Ilijaš u cilju poticaja plasteničke proizvodnje.

Tim povodom, općinski načelnik Akif Fazlić potpisao je ugovore o dodjeli plastenika za 20 korisnika koji su ostvarili pravo po Javnom pozivu za dodjelu plastenika od 100 m2 sa dodatnom opremom putem sufinansiranja.

Javni poziv je ranije objavljen na web stranici Općine Ilijaš u okviru projekta "Ekonomsko osnaživanje socijalno i materijalno ugroženih osoba i mladih osoba kroz plasteničku proizvodnju povrća u plastenicima". Realizacijom ovog projekta nastavljena je podrška razvoju primarne poljoprivredne proizvodnje na području općine Ilijaš.

Sredstva za nabavku plastenika obezbjeđena su u omjeru: 40 % sredstva donatora ili Muslim Aid Association, 40% iz budžeta Općine Ilijaš i 20% sufinansiraju korisnici programa.

"Za Javni poziv za ostvarivanje prava na dodjelu plastenika s dodatnom opremom uvijek postoji veliki interes, što me posebno raduje. Ove godine prijavilo se 65 kandidata. Čestitam onima koji su odabrani i nadam se da će maksimalno iskoristiti plastenike koje su dobili. Nadam se da ćemo i u budućnosti nastaviti sa realizacijom sličnih programa", kazao je načelnik Fazlić.

Nakon što su potpisali Ugovore korisnici su prisustvovali edukaciji iz oblasti plasteničke proizvodnje, koju su za njih održali predstavnici organizacije Muslim Aid Association.

Plastenici će u narednoj sedmici biti isporučeni i montirani odabranim korisnicima, a tom prilikom će im biti uručen i sjemenski materijal.

 

 

 

 

Previous Next

Počinje izgradnja trake za spora vozila na dionici Čevljanovići – Nišići

Načelnik Općine Ilijaš Akif Fazlić sa pomoćnicom za imovinsko – pravne poslove, geodetske poslove i katastar Nizamom Mališević, te predstavnicima JP Ceste Federacije BiH i predstavnicima kompanije STRABAG za građevinske poslove d.o.o. obišli su lokalitet magistralne ceste na Nišićima.

Povod obilaska je uvođenje u posao izvođača radova, kompanije STRABAG za građevinske poslove d.o.o., na rekonstrukciji postojeće trase magistralne ceste u svrhu izgradnje trake za spora vozila na M18, dionica Olovo – Semizovac, poddionica Čevljanovići – Nišići.

Načelnik Fazlić je kazao kako se problemu zastoja na relaciji od Čevljanovića do Nišića koji traje godinama unazad nazire kraj i dodao: "Radi se o magistralnoj cesti koja povezuje teritoriji općine Ilijaš sa glavnim gradom. Ovo je jedna od najfrekventnijih cesta i zbog toga pitanje problema otežanog saobraćanja treba riješiti. Potez od Čevljanovića do Nišića dug je 4,5 kilometara i njime građani općine Ilijaš putuju na posao, a učenici se voze do OŠ Srednje. Svakodnevno svi oni imaju otežanu saobraćajnu komunikaciju i zbog toga je ovaj projekat zaista bilo važno pokrenuti. Želim se zahvaliti JP Ceste FBiH koja je projektno sve pokrenula, a onda smo zajedno ušli u fazu rješavanja imovinskih odnosa. Potom smo pripremili sve što je neophodno da se ovaj projekat stavi u red prioriteta i da se krene sa njegovom realizacijom. Vlada Federacije BiH je u saradnji sa JP Ceste FBiH osigurala značajna finansijska sredstva. Došli smo do momenta kada počinje realizacija ovog projekta i kada bude završen putna komunikacija će biti olakšana za cijeli gornji kraj općine Ilijaš, a naročito mjesnu zajednicu Kamenica i naše zaštićeno područje Bijambare. Također pitanje Sabanaka i komunikacije prema Dragoradima će značajno olakšati saobraćaj."

Izvršni direktor za tehničke poslove u JP Ceste FBiH Nijaz Hadžikadunić pojasnio je izvore finansiranja ovog projekta i najavio završetak radova do ljeta naredne godine.

„Ovaj projekat je dio programa modernizacije magistralnih cesta u Federaciji Bosne i Hercegovine koji se finansira iz tri kredita Svjetske banke, Međunarodne banke za obnovu i razvoj (EBRD) i Evropske investicione banke EIB-a. Izgradnja trake za spora vozila je dužine 3,7 kilometara, ukupne vrijednosti 6,5 miliona KM. Izvođač radova je firma Strabag. Rok za izvođenje radova je šest mjeseci bez zimskog perioda i ovo je jedna od prvih sporih traka koja će biti izgrađena na magistralnoj cesti M18 od Tuzle do Sarajeva. Planirali smo iduće godine da krenemo dalje, a računamo da ćemo ovu traku do ljeta 2023. godine završiti. Spora traka će ići od Čevljanovića do Nišića. Saobraćaj se neće obustavljati, a postojat će regulacija na mjestima gdje budu izvođeni radovi. Spora traka će ići i sa desne i sa lijeve strane gledajući da se najmanje naruši ambijent prirode. Posebno se želim zahvaliti načelniku Akifu Fazliću i Općini Ilijaš koji su uradili svoj dio posla na rješavanju imovinsko – pravnih odnosa sa vlasnicima imovine, tako da smo mogli tenderisati, dobiti dozvole i početi sa radovima“, kazao je Nijaz Hadžikadunić.

Predstavnik kompanije STRABAG Muhamed Ćatović je najavio da će iskoristiti povoljnje vremenske prilike i i sve resurse kako bi do kraja godine uradili što više.

"Probat ćemo da iskoristimo lijepo vrijeme, a računamo da ćemo do 15. decembra moći raditi. Ukoliko vremenski uslovi ne budu dozvoljavali, mi ćemo naravno zaustaviti radove. Postaviti ćemo svu neophodnu signalizaciju, predati Ministarstvu saobraćaja Elaborat o regulaciji prometa tokom izvođenja radova i raditi u skladu s njihovim odobrenjem. Sa mašinama ćemo se u što kraćem roku mobilisati na mjesto izvođenja radova“, rekao je Ćatović.

Image

Adresa

Ul. 126. Ilijaške brigade, br. 16
71 380 ILIJAŠ

ID BROJ: 4200621930005
Depozitni račun
RAIFFEISEN BANKA : 1610000091470429

 ISO 9001:2015

Kontakt informacije

Tel:  +387 33 58 06 20
Fax: +387 33 40 05 05
Mail: info@ilijas.ba