Predstavnicima pet mjesnih zajednica s područja općine Ilijaš (Lješevo, Luka, Malešići, Ljubina i Gajevi) koje učestvuju u drugoj fazi projekta „Jačanje uloge mjesnih zajednica (MZ) u Bosni i Hercegovini (BiH)“ danas je uručena informatička oprema.
Projekt „Jačanje uloge mjesnih zajednica u BiH“ finansiraju Vlada Švicarske i Švedska, a provodi ga Razvojni program Ujedinjenih naroda (UNDP) u BiH.
Mjesne zajednice dobile su komplete informatičke opreme koji uključuju kompjutere sa perifernom opremom, multifunkcionalni uređaj (skener, printer, faks) i tablet.
Pored toga, jedan set opreme, koji pored gore navedenog kompleta, uključuje i projektor sa platnom i nosačem, je nabavljen za potrebe Općine Ilijaš.
Vrijednost opreme iznosi 13.864,50 KM. Općina Ilijaš učestvovala je u projektu finansijski sa 2.014,50 KM.
Dodjeli navedene opreme prisustvovali su Akif Fazlić, načelnik Općine Ilijaš i Meho Gljiva, stručni saradnik u Službi za društvene djelatnosi i poslove mjesnih zajednica Općine Ilijaš. Na današnjoj svečanosti UNDP je predstavljala Jasmina Islambegović, terenska službenica na projektu „Jačanje uloge MZ u BiH“.
Predstavnici savjeta mjesnih zajednica Lješevo, Luka, Malešići, Ljubina i Gajevi prilikom preuzimanja opreme izrazili su zadovoljstvo na doniranoj opremi koja će im poslužiti za ispunjavanje cilja projekta „Jačanje uloge mjesnih zajednica u Bosni i Hercegovini“.
Predsjednik Savjeta MZ Ljubina, Meho Tabaković, kazao je da će oprema biti korištena za potrebe Savjeta, ali i da će opremu koristiti članice udruženja žena „San“ Ljubina i članovi HKD „Napredak“.
Predsjednik Savjeta MZ Lješevo, Fuad Masnopita, rekao je da će donirana informatička oprema uveliko poboljšati administrativno – tehničke poslove u radu Savjeta MZ Lješevo, kako u planiranju i realizaciji samih projekata, tako i lakšoj i konkretnijoj komunikaciji sa građanima.
Projekt se fokusira na poticanje lokalnog razvoja na čelu sa mjesnom zajednicom jer upravo mjesne zajednice imaju ključnu ulogu u posredovanju između svojih stanovnika i lokalnih uprava.