PITANJA, INICIJATIVE I PRITUŽBE

Kako koristiti servis, postaviti pitanje, podnijeti inicijativu ili pritužbu?

  1. Potrebno je popuniti sva obavezna polja (označena zvjezdicom) i kliknuti na "Podnesi";
  2. Nakon provjere unesenih podataka na e-mail će biti poslana potvrda o uspješno zaprimljenom upitu ili podnesenoj pritužbi;
  3. Nakon prikupljenih informacija i kreiranja odgovora na upit, na e-mail će biti poslan odgovor (najdalje u roku 48 sati);

Općina Ilijaš se obavezuje da će poslane podatke koristiti isključivo u svrhu provjere i kontaktiranja podnosioca!

Podnošenjem pitanja, inicijative ili pritužbe koristeći ovaj servis stranka potvrđuje da je saglasna da se poslani podaci mogu koristiti kako je navedeno iznad!

U tabelama ispod se nalaze ranije podnešena pitanja, inicijative, pritužbe i odgovori na ista.

Evidencija - 2023. godina

Evidencija - 2022. godina

Odgovori na pitanja, inicijative i pritužbe

 
Image

Adresa

Ul. 126. Ilijaške brigade, br. 16
71 380 ILIJAŠ

ID BROJ: 4200621930005
Depozitni račun
RAIFFEISEN BANKA : 1610000091470429

 ISO 9001:2015

Kontakt informacije

Tel:  +387 33 58 06 20
Fax: +387 33 40 05 05
Mail: info@ilijas.ba